Χρυσή Πασσιά | 6942679719

Υδατάνθρακες και Κοιλιακό Λίπος!

Οι υδατάνθρακες δεν είναι οι μόνοι που ευθύνονται για το κοιλιακό λίπος! Αλλά εάν επιλέξουμε να τρώμε αρκετούς τότε ναι παίζουν το ρόλο τους. Ευθύνονται για το περιττό βάρος και λίπος ιδιαίτερα την εποχή που προσπαθούμε να χάσουμε βάρος η να το διατηρήσουμε!
Οι ειδικοί λένε ότι όταν τρώμε πολλούς υδατάνθρακες και δεν υπάρχουν περιοχές του σώματος που μπορούν να τους μετατρέψουν σε ενέργεια τότε οι υδατάνθρακες μετατρέπονται σε λίπος!!!
Επομένως πως πρέπει να λαμβάνουμε τους υδατάνθρακες χωρίς να επιβαρύνουμε τον οργανισμό μας με λίπος.
Υπάρχουν 2 είδη υδατανθράκων.
Οι απλοί υδατάνθρακες που υπάρχουν στα επεξεργασμένα τρόφιμα και χωνεύονται γρήγορα και οι σύνθετοι υδατάνθρακες που είναι πλούσιοι σε φυτικές ίνες και χωνεύονται πιο αργά. Οι σύνθετοι υδατάνθρακες μας κρατούν για πολύ ώρα χορτάτους αλλά επίσης κρατούν τα επίπεδα ινσουλίνης σε σταθερά επίπεδα με αποτέλεσμα να καίμε περισσότερες θερμίδες και έτσι εμποδίζεται η αποθήκευση λίπους!
Εάν λοιπόν θέλετε να απαλλαγείτε από το κοιλιακό λίπος καταναλώστε περισσότερους σύνθετους υδατάνθρακες όπως σταυροειδή λαχανικά π.χ. μπρόκολο, κουνουπίδι, λαχανάκια Βρυξελλών ή για τους πολυάσχολους που δεν έχουν χρόνο υπάρχουν οι φυτικές κάψουλες «Φυτικές Ινες & Βότανα» που καλύπτουν τις ημερήσιες ανάγκες μας σε φυτικές ίνες! (θα τις βρείτε στο μενού των Προϊόντων μας).
Επίσης προσθέστε στο καθημερινό σας πιάτο σύνθετους υδατάνθρακες όπως μακαρόνια ολικής άλεσης, καστανό ρύζι, καστανή ζάχαρη.
Το αποτέλεσμα? Θα δείτε το κοιλιακό λίπος να μειώνεται σταθερά και παντοτινά!
Στείλτε μας μήνυμα & βρείτε ακριβώς ποιο πρόγραμμα διατροφής σας ταιριάζει μέσω της 1-1 συμβουλευτικής μας!
Ανακαλύψτε περισσότερα διατροφικά προγράμματα εδω: http://www.wellnutrition.gr
Πηγή: Popsugar Fitness

You may also like

No Comment

You can post first response comment.

Leave A Comment

Please enter your name. Please enter an valid email address. Please enter a message.